כיצד להגדיר הגנה מקוונת של Exchange
במדריך זה נעבור ונגדיר הגנות ארגון נגד ספאם, אנטיפישינג ולינקים חשודים:
לצורך כך יש להיכנס אל הפורטל עם חשבון בעל הרשאות מנהל (רצוי בלשונית גלישה בסתר- incognito)
הגנה מקוונת נגד ספאם:
- עברו אלhttps://protection.office.com/threatpolicy
- לחצו על אנטי ספאם
3. ודאו שההגדרות הסטנדרטיות מופעלות
4. עברו אל מרכז הניהול של Exchange
5. לחצו על הגנה (או Protection)
6. לחצו על מסנן דואר זבל
7. לחצו על הגדר התראה על ספאם של משתמשי הקצה
8. לחצו על אפשר הודעת דואר זבל למשתמש קצה
9. השאירו את שליחת התראות הספאם של משתמשי הקצה על 3
לחצו על שמור (Save).
סיימתם עם הגדרת אנטי ספאם!
הגנה מקוונת של Exchange – נגד תוכנות זדוניות:
- לחצו על Anti-malware
2. לחצו פעמיים על deafalut
3. ייפתח חלון קופץ
4. לחצו על Settings
5. תחת Malware Detection Response , בחרו Yes and use custom notification text.
6. בתיבת הטקסט, הקלידו – צ'רצ'יל מחשבים – התראה על תוכנות זדוניות! מצאנו תוכנה זדונית בקובץ המצורף להודעה זו וההודעה הועברה להסגר. אנא צור קשר עם מנהל המערכת שלך בצ'רצ'יל מחשבים , בכתובת help@churchill.co.il לקבלת פרטים נוספים.
-Churchill Computers –
Malware Alert! We have found malware in this message attachment and the message has been quarantined. Please contact your administrator, Churchill Computers (Ben,Michael), at help@churchill.co.il for more details
7. תחת Common Attachment Types Filter, בחרו On – Emails with attachments of filtered file types will trigger the Malware Detection Response (recommended).
8. תחת Malware Zero-hour Auto Purge בחרו On (Recommended)
9. תחת Notifications , סמנו את שתי התיבות
10. תחת Administrator Notifications,סמנו את שתי התיבות והוסיפו את כתובת המייל של מנהל המערכת -help@churchill.co.il
לחצו על שמור
הגדרת בטיחות קבצים מצורפים (Attachments):
- עברו בחזרה אל https://protection.office.com/threatpolicy
- הקליקו על ATP safe attachments
- סמנו את התיבה עבור Turn on ATP for SharePoint, OneDrive, and Microsoft Teams
- לחצו על +
5. הזינו שם לחוק אותו אתם יוצרים
6. בחרו בDynamic Delivery
7. סמנו את תיבת Enable Redirect, והזינו את המייל help@churchill.co.il
8. סמנו את תיבת Apply the above selection if malware scanning for attachments times out or error occurs
9. תחת Applied to בחרו באפשרות הDomain
10. בחרו את דומיין הארגון אליו אתם משוייכים
לחצו OK ו Save. משך ההגדרה יכול לקחת עד חמש דקות.
חיזרו לדף המדיניות על ידי לחיצה על Theat management ועל Policy
- הקליקו על ATP Safe Links
2. לחיצה כפולה על Default
3.סמנו את שלוש התיבות
4. לחצו על Save
5. לחצו שוב על Policy
6. בחרו Anti-phishing
7. הקליקו על Default policy
8. במחלקת Impersonation לחצו על Edit
9. העבר את הלחצן מ- Off ל- On
10. לחצו על Add user
11. הוסיפו את כתובת הדוא"ל של המשתמש ולחץ על שמור. יש אפשרות להוסיף רק משתמש אחד בכל פעם.
12. חזרו על שלבים 10 ו -11 עד שתוסיף את כל המשתמשים.
13. לחצו על Add domains to protect, והעבירו את שני הכפתורים למצב ON
14. לחצו על Actions ובחרו Move message to the recipients' Junk Email folders בשתי התיבות
15. לחצו על הלינק Turn on impersonation safety tips והעבירו את שלושת הכפתורים למצב ON ולחצו על Save
16. לחצו על Mailbox intelligence, העבירו את שני הכפתורים למצב On, ובתת התפריט בחרו Move message to the recipients' Junk Email folder
17. לחצו על Review your settings, על מנת לקבל סיכום של כל ההגדרות שבחרתם. בהנחה שהכל לשביעות רצונכם לחצו על Save
18. לחצו על Close.